Sayfalar

THOMAS COOK TÜRKİYE KAPASİTESİ...

Thomas Cook Belçika COO'su ve Genel Müdür Vekili Jan Dekeyser, turizmgazetesi.com'a değerlendirmelerde bulundu. Thomas Cook Belçika COO'su ve Genel Müdür Vekili Jan Dekeyser, Belçika'dan Türkiye'ye en fazla turist getiren tur operatörünün Thomas Cook olduğunu söyledi.

Jan Dekeyser, Turizmgazetesi.com'a yaptığı açıklamada, Thomas Cook Belçika'nın Belçika'nın en büyük tur operatörü olduğunu, Belçika'da 1000 kişinin çalıştığını, Belçika'dan her yıl 1milyon turisti değişik ülkelerde tatil yaptırdıklarını belirtti. Dekeyser, Thomas Cook'un Belçika'dan en fazla turisti Türkiye'ye götürdüğüne işaret ederek, ''Belçika'dan en fazla turisti Türkiye, İspanya ve Tunus'a götürüyoruz. Aslan payı Türkiye'nin'' dedi.

Bir ülkede herhangi bir kriz olduğunda anında bu krizin etkisinin turizmde görüldüğünü anlatan Dekeyser, ''Ancak kriz bittiğinde o ülkeye olan turizm aynen devam ediyor. Belçika'nın nüfusu 10 milyon. 1 milyon Belçikalıyı biz tatile götürüyoruz. Türkiye'deki otel kalitesi diğer ülkelere göre çok daha yüksek. Turistlere Türkiye'de verilen yüksek hizmet ve otellerin cazip olması Türkiye'nin cazibesini artırıyor'' diye konuştu.

Bu yıl Belçika'daki 4 havaalanından Türkiye'ye turist getirdiklerine dikkati çeken Dekeyser, şunları söyledi:
''Belçika'dan Türkiye'ye 2 adet Tailwind'in bir adet de Onur'un olmak üzere 3 uçak ile turist getiriyoruz. 2014 yılında Tailwind'ten 3 uçak kiralayarak yolcu sayısını yüzde 20 artıracağız. Aynı zamanda Belçika'daki havaalanı sayısını da 5'e çıkaracağız. Türkiye'de ise Antalya, İzmir, Bodrum, Dalaman ve Gazipaşa havaalanlarına uçuyoruz. Biz Türkiye'ye ilk yolcumuzu 1979 yılında 35 yıl önce getirdik. Mısır'a 15 Ağustos'a kadar uçtuk. 15 Ağustos'ta Belçika dışişleri bakanlığının uyarısı ile uçuşları kestik. Yolcularımızı Türkiye gibi ülkelere kaydırdık. Ancak 1 Ekim'den itibaren yeniden Mısır'a uçmaya başladık. Ekim, Kasım ve Aralık uçuşlarımız devam edecek. İlgi oldukça yüksek. Türkiye, Arap Baharı olsun olmasın büyümeye devam edecektir. Biz buna inanıyoruz ve yatırımlarımızı ona göre yapıyoruz.'' (Turizm Gazetesi)